Vacature groepsleerkracht groep 5

Leerkracht groep 5
De USV zoekt een warme en betrokken groepsleerkracht voor groep 5. Wegens ziekte en definitieve uitval van de huidige duo-leerkracht van groep 5 is deze vacature plotseling ontstaan. Onze voorkeur gaat uit naar starten per 1 februari 2024, maar na de voorjaarsvakantie behoort tot de mogelijkheden. De functie kan vervolgens worden omgezet in een vaste aanstelling. Wil jij deze baan dan kun je rekenen op een gezellig team van ongeveer 25 mensen die samen met jou het onderwijs op onze school verzorgen. Je wordt ondersteund door verschillende vakleerkrachten, leerkrachtondersteuners en een coach. De vacature is voor 2 dagen per week op donderdag en vrijdag. Uitbreiding van uren is mogelijk.

Zie de website voor nadere informatie over de school c.q. ons filmpje: www.usvschool.nl of neem contact op met Anne van Putten adjunct-directeur van de USV te bereiken via directie@usvschool.nl of telefonisch: 030-2511435.

Zie de website, www.usvschool.nl,  of 'Scholen op de kaart' voor nadere informatie over de school of neem contact op met Judith Toen directeur van de USV te bereiken via directie@usvschool.nl of telefonisch: 030-2511435.

Schoolwebsite door SchouderCom