Brengen en halen

Start van de schooldag
De schooldeuren gaan om 8.20 uur open en als de bel klinkt, mogen de kinderen naar binnen. De kleuters hebben een eigen ingang en mogen door hun ouders naar de klas gebracht worden. De ouders kunnen in de kring met hun kind nog even een boekje lezen of kort iets aan de leerkracht doorgeven, en de kinderen kunnen laten zien waar ze zoal mee bezig zijn. Ook kinderen van groep 3 mogen door hun ouders naar de klas worden gebracht. Om de rust in school te bewaren en zelfstandigheid te vergroten, vragen we u om vanaf groep 4 het meelopen te beperken.

Eind van de schooldag
Aan het eind van de schooldag worden de kleuters ook weer in de klas opgehaald. Vanaf groep drie kunt u uw kind(eren) op het schoolplein ophalen.

Voor de veiligheid van de kinderen worden ouders verzocht zoveel mogelijk lopend of met de fiets naar school te komen. Indien u toch met de auto komt, dan is dubbel parkeren niet aanvaardbaar.